Ulrika76

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Ulrika - 17 augusti 2011 18:01

Idag hade jag en bokad tid till vårdcentralen. Skulle se om de kan veta varför jag har så ont i händer och fötter och även varför jag får lock i vänster öra hela tiden. Läkaren misstänkte då att min smärta kan ha och göra med löpningen att jag inte stretchar tillräckligt eller att inte tränat just vissa muskler riktigt så jag får ont... men ja ja vilket som jag fick remiss till röntgen...skoj va :)  Men många bud om varför jag har ont i händer och fötter.... sen så var det ju mitt lock i örat jag får speciellt när jag springer och ibland utan förvarning... hon tittade i det örat jag upplever som problemet och såg inget konstigt. Tittar sen i andra örat (höger) och säger att det inte ser ut som det ska så hon vill att en annan läkare tittar i öronen. Sagt och gjort vi går till ett annat undersökningsrum och han bekräftar det hon sett i "friska" örat... kan vara där problemet är så han sa att det är svårt att veta om det är en pågående process i örat så därför ska vi avvakta och jag ska återkomma om en månad igen för att se om det läkt klart eller om det är likadant.. frågan är ju nu bara om det ser likadant ut vad händer då????? ja den som lever får se...  Jag blev iallafall inte så mycket klokare idag utan fick mer huvudbry. Det läkaren sa var att jag ska vila från löpningen i två veckor och äta Ipren/Alevdon i 10 dgr...


Känns ju bra det här... eller kanske inte men men bara ha tålamod och se vad som händer sen


 

Av Ulrika - 17 augusti 2011 09:37

Igår när jag var på jobbet så ringde lilltjejens farmor, lillan mådde dåligt. Så det var bara och åka hemåt... så nu e jag hemma med min lilla prinsessa hon e piggare nu men varm, han med hur mycket som helst hemma igår. Städa, tvätta, laga mat m.m och idag ska jag till doktorn med mina onda händer och fötter så snart kanske jag har svar på vad det kan vara... hoppas jag.


Nä nu ska jag titta på lite tecknat med min sessa...


 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards