Ulrika76

Alla inlägg under januari 2015

Av Ulrika - 30 januari 2015 15:20

Var ett tag sen jag bloggade. Tror det har med att göra att jag varit så aktiv i FB att jag inte känt något behov av att slänga iväg inlägg här. Men har haft väldigt roligt åt mina gamla inlägg så kan ju vara bra att fortsätta. 


Vad har hänt? Hmm.. eller snarare vad händer här framöver. Jag försöker träna så mycket jag orkar och kan. Känner att efter min GBP så har jag gått upp en del. Men det blir väl så, inget att gräma sig över. Jag tar tag i det nu istället tänker jag. 


Så vad gör jag? Tänker att det är bra att försöka minska på kolhydraterna en aning och ta bort så mycket socker jag kan vilket är svårt eftersom jag är en sockertorsk. Men som i två veckor nu har jag inte ätit massa skit och tänkt att jag kan göra det varannan helg. SÅ ikväll får jag äta vad jag vill hur jag vill, Yeeey.. vilken lycka haha


Passar bra då vi drar iväg på en spontankryssning ikväll. För att få allt allt att gå ihop idag så tog jag mitt löppass i morse. Första gången jag springer så tidigt. Gick upp 5.00 för att bussen skulle gå 6.57 Jag hann helt utan stress, så det här kommer jag göra om. Tanken var från början att jag skulle träna på min lunch. Men då slapp jag det och kunde göra massa annat skojigt på min lunch. 


 

Run run    

Försöker skaffa mig en plan på hur jag ska träna nu, men en vecka i taget för tillfället. Mitt mål är att så småningom kunna springa halvmarathon, aningen i år... eller nästa år. 


/Ulrika 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards