Ulrika76

Alla inlägg under april 2014

Av Ulrika - 28 april 2014 16:01

I morse satt jag och tittade på en tavla som står vid mitt fönster i vardagsrummet. Tänkte att det är en utav mina favoritbilder på mina äldsta barn. Finns så många fina bilder på barnen men just den här är så fin. Minns även tillfället så väl. Vi var på ICA Maxi för att handla och då hade de ett erbjudande från Stjärnfotograferna tror jag det hette. Så jag valde att fota mina barn där och då. Såg att båda tittar åt mitt håll och ler och just då tar fotografen kort. 


 


Kan man annat än att älska bilden   



Av Ulrika - 28 april 2014 15:20

Jag fick äran att följa med Malin i lördags till Björlings massageakademin AB. De driver Nyvanans klinik på Kungstensgatan 7. Så otroligt mysig lokal och trevliga tjejer som jobbar där. Vi fick i samband med invigningen 15 minuters gratis spamassage. Det var såååå grymt skönt. Var nog den snabbaste kvart jag varit med om.  De hade även en sminkös som sminkade om man önskade och lite annat smått och gott. 


 

Jag köpte en face oil till ansiktet. Den ska vara bra för finnar, småplitar, rosacea m.m Känns väldigt bra i ansiktet iallafall. De hade även en "antitant" olja. Den funderade jag på att köpa men börjar med denna. 


Kramen

Av Ulrika - 28 april 2014 14:45

Har tappat lite lust och ork till att blogga. Men det är väl som så mycket annat att det går i perioder. 


Tänkte passa på och berätta lite om min helg. I fredags var jag ensam hemma på kvällen så jag tänkte jag skulle göra saker som jag gillar och som jag kanske inte riktigt har tid med annars. Så efter en trevlig middag på O'learys med sonen (han gick till sin pappa efter), så drog jag på mig löparskorna och tog mig en tur. Efter det så duschade jag och tänkte jag skulle äta lite glass och lite torkad papaya bitar. Satt väl ner i ca 30 min innan jag kände att jag var lite väl trött så jag bestämde mig för att gå och lägga mig. Sagt och gjort så 22.00 i fredags bäddade jag ner mig :). 


Så då kan man tro att jag var pigg och glad på lördagen, nä det var jag inte. Eller glad var jag men inte så jättepigg. I lördags skulle jag på en invigning med min vän Malin, det var hennes svägerskas mammas invigning vilket jag berättar i nästa inlägg tänkte jag. 


Söndags... ja vad gjorde vi då? Hmm.. vi hade tvättstugan sen så storhandlade vi och efter det skulle jag ta ett långt löppass. Vilket jag gjorde. Var så nöjd efter passet. Sprang 9.5 km vilket var länge sen jag gjorde. Inga känningar i benen så jag var såååå himla glad. Kändes t.o.m som om jag kunde springa en bra bit till. Men det får bli nästa gång ;). 


Nä nu ska jag fortsätta men lite bra saker. 


Kramelurken 



Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards