Ulrika76

Alla inlägg under juli 2013

Av Ulrika - 24 juli 2013 22:28

2009 förändrades mitt liv på fler sätt. Jag gick igenom en gastric bypass 11/3 och så träffade jag min stora kärlek 7/7, så det var ett underbart år för mig. Samma år så följde vi med en av mina närmaste vänner till deras landställe i Stava och så tog vi en tripp till braehus och poserade. Nu i helgen när jag och min kärlek skulle till göteborg för att gå på en konsert då stannade vi till i Gränna och tog en likande bild. Se:

 

Lite skillnad är det trots allt. Det är alltså 4 år mellan bilderna


/U

Av Ulrika - 1 juli 2013 13:04

Igår fick jag nya löparskor av min kärlek, de är SÅ fina. Matchar mina löparkläder alldeles utmärkt. Vi var på löplabbet och skulle prova ut skor. Jag tog givetvis med mina gamla så det skulle bli lättare för dom att ta fram rätt sko lite snabbare tänkte vi. Mycket riktigt de tog fram skor från samma serie som jag haft och den satt så bra. Märks att mina är utslitna så det var verkligen på tiden att köpa in nya. Min kärlek tyckte att eftersom jag kämpat så mycket med mat och träning nu så ville han sponsra mig i min löpning.. TACK säger jag bara, jag är SÅ himla glad.


Här kommer en bild på mina löparskor, de undre är de gamla.


 


Jag fick prova skor från Saucony & New balance men jag blev helt kär i mina Asics, och det känns mest som hemma eftersom det är dom jag är van vid. Varför byta ett vinnande koncept  hehe. Är glad att dessutom färgen passar så bra till mina löparkläder.


Efter jag fått mina skor så gick vi in till HM för att titta efter ett vanligt linne, då såg jag även att de hade ett löparlinne som jag har i svart, nu fanns i rosa. Så ja jag var självklart tvungen att köpa ett nytt sånt linne till. Här kommer en bild på båda mina favoritlinnen. De som känner mig vet att det är ganska stort för mig att visa mig ute i linne ;)


  

Sådär, nu kommer det bli extra kul att träna. Längtar till i morgon då jag ska ut på ett pass... så se upp för här kommer JAG!!!!


KRAM



Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards