Ulrika76

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Ont

Av Ulrika - 5 augusti 2011 19:38

Under en tid nu så har jag haft ont i fingrar och fötter till och från, lite beroende på vad jag gjort under dagen. Jag kan till exempel fylla på vatten kannor på jobbet och när jag ställer ifrån mig den så gör det ont i fingrarna så det krävs inte så mycket :( vilket är väldigt jobbigt. Igår kväll när jag skulle sova så hade jag ont i höger foten det värkte som bara den... och idag under dagen så har jag haft ont i fötter och händer. Jag ska söka läkarhjälp för det här har försökt göra det men kom inte fram  och när jag kom fram hade de inga tider under hela dagen förutom till min dotter som hade ont i örat. Funderar på om det kan vara någon vitaminbrist eller kan det vara Atros som sjuksystern nämnde när jag ringde... hmm.. många funderingar finns det, men måste dock ändå söka hjälp för det verkar inte ge med sig.


Nu ska jag ta och mysa med mina barn och min brors barn som jag har över natten så han och hans fina fru kan gå ut och ha lite kvalité tid som de sällan får. De bor i Strängnäs så det är lite svårt att finnas till han som barnvakt men I do my very best :) ... deras barn är så sjukt underbara ..:)


Nu e det mys med film och godis som gäller


Kram


 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards