Ulrika76

Alla inlägg under december 2012

Av Ulrika - 11 december 2012 07:35

Ja usch så känner jag nu, har vaknat en del i natt så det är väl säkert därför. Eller så är jag bara allmänt trött. Är ju fortfarande förkyld det verkar liksom inte vilja släppa taget och bryter inte ut ordentligt heller.


 


Nu längtar jag till min semester, då ska det fixas och donas hemma innan julafton, vi ska förvisso inte fira julafton hemma hos mig men det är mest för känslans skull


Hur ska ni fira jul?


 


Kram U

Av Ulrika - 10 december 2012 16:06

Idag är det en speciell dag, för det är min sons 16 årsdag. Kan inte förstå att tiden går så snabbt. Han är det finaste som finns. En sån otroligt mjuk och go kille som börjar närma sig att bli en ung man. Det märkligaste är ju att jag inte blir en dag äldre ;)


Vi firade S igår med släkten med tårta och fika och passade på att även fira 2:a advent på en gång. Idag är hans önskemål att han ska få en pizza till middag. Vilket jag absolut tycker han kan få.


Idag är det 16 år sen jag låg på BB med min förstfödda, sååå otroligt perfekt son   


Självklart fick han frukost på sängen i morse på sin dag som mina barn alltid får :)


Lite bilder från igår:


       


Älskar dig!


/Mamma

Av Ulrika - 10 december 2012 12:37

Det var jag på i fredags med Jeanette, vi åt innan på Harry B James, hur gott som helst.


Vi hade läktarbiljetter via groupon. Men vid 23 fick vi gå ner på golvet då det blev dans. Först så fick vi höra från en vakt att vi som hade läktarbiljetter inte alls fick gå ner på golvet efter showen var slut men så var inte fallet utan det fick vi visst och mycket riktigt det gjorde vi. Trots att Julshowen var något sen så såg Jeanette till att vi fick gå ner på golvet ändå. Så vi gick och köpte oss nått att dricka och gick sedan till Claes å company och tittade klart på julgalan. Sen efter det var det dans. Jag hade verkligen så kul.


lite bilder lyckades jag ta i alla fall


Maten på Harrys :) himla gott faktiskt

         

Lite kort på alla som satt och åt och m.m




 

Claes skickade en bild till mig med massor med öl på, då kunde ju inte vi vara sämre så vi skickade på det vi fick äta och dricka när vi satt på läktaren haha


/U



Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards