Ulrika76

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Ulrika - 8 augusti 2011 21:55

I söndags var jag och kärleken och åt middag hemma hos hans föräldrar, då hade de köpt Macarong jag har sett såna lite överallt men aldrig köpt. Nu testade vi, den orangea var inte god alls men de andra var helt ok.. smakade då en liten bit annars skulle det blivit för mycket. Den gröna var godast, fråga mig inte vad det innehöll för det har jag inte en aning om.


 

Av Ulrika - 8 augusti 2011 06:44

Nu har vi äntligen hämtat ut funktionströjan inför midnattsloppet på lördag, det betyder att det snart är dags.... oj oj kunde knappt somna igår kväll för jag funderade på hur jag skulle göra för att vara så laddad jag bara kan, ja jag är medveten om att vissa tycker jag är knäpp men det bjuder jag på.


SÅ ang tröjan då, vi gissade på färg och älsklingen gissade på orange vilket det faktiskt blev. Lägger upp en  bild, dessutom så när jag hämtade ut så såg jag vilken startgrupp vi har hamnat i, visste innan men hade glömt... eftersom vi var sena med anmälan så hamnade vi lååååångt bak   men det gör inget hoppas på bättre plats nästa år hehe


  


Det ska bli så kul, kom och heja på oss på lördag


 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards