Ulrika76

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Ulrika - 12 augusti 2011 21:18

Nu börjar det, min lilla prinsessa som snart blir 7 år har upptäckt att honhar en lös tand. Först sa hon mamma jag har en lös tand.. så kände jag och sa JA gumman du har en lös tand.. och hon utbrister HAR JAG? hehe hon ville väl tro att hon hade en lös tand så när jag bekräftade så blev hon så glad.... sen säger hon mamma nu börjar det likna nått äntligen en lös tand..... hehe sötnöt    så om inte så lång tid så kommer hon se lite smårolig ut i munnen.. men det är bara charmigt....:) Min lilla tjej börjar bli stor


 

Av Ulrika - 12 augusti 2011 13:26

Just nu sitter jag och kikar runt lite, blir lätt så nu innan allt har kommit igång på jobbet. Går igenom det jag skrev ang gastric bypass hur jag kände/tänkte inför och efter.. jag fick ju ett datum som sedan flyttades fram..jag var så grymt besviken men det var helt rätt för det handlade om hälsan men just då kändes det inte så.  Ville ju starta mitt nya liv så fort som möjligt, egentligen så gör ju inte några dagar så mycket men när man är i den situationen så är viljan så stark.. jag hade ju bestämt mig  . När jag läser Operationstberättelsen så blir jag nästan ledsen i ögat... jag var ensam, ingen som följde med mig vilket jag faktiskt hade velat. Men det här var innan jag träffade min kärlek så jag kan nästan känna hur ensam jag kände mig när jag läser.... men efter OP så fick jag massor med besök men just inför OP då man är så orolig/nervös. Ser även vilka delmål jag la upp, 5 kg i taget det var ju bra för då var det inte lika tufft antar jag. Är glad att jag skrivit så mycket om min viktresa för nu när jag läser igenom så är det så mycket jag glömt. Men resan fortsätter för resten av livet. Jag är glad att jag tog beslutet och genomförde det


Tack alla som funnits för mig och lyssnat på allt om vikten


 



Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards