Ulrika76

Alla inlägg under juli 2012

Av Ulrika - 30 juli 2012 21:29

Min mor
i Sverige hon bor
min mor
är säkert bättre än du tror
alla har en mor
och de flesta
tycker nog för det mesta
att deras är den bästa
men min mor är bäst just för mig
och din är säkert bäst för dig
jag älskar min mor
mer än någon någonsin skulle kunna tro
jag älskar dig mamma och du är inte fet
det finns inget som kan ändra på det.


Den dikten fick jag av min dotter för något år sen <3<3<3

Av Ulrika - 27 juli 2012 10:40

Äntligen har vi fått ringarna. Det gick ganska fort men när man väl bestämt sig så vill man ju ha den på sig. Eftersom frieriet inte blev så jätte romantiskt så valde vi att göra det lite mer romantiskt när vi sätter på varandra ringarna. Medans min kärlek jobbade så handlade jag lite. Köpte 3 röda rosor och ordnade en god sallad. Min kärlek köpte vin och jordgubbar. Först så åt vi lite middag sen begav vi oss ut på sjön och la till vid en vik där drack vi ett varsitt glas vin och åt jordgubbar och ja så klart vi satte på oss ringarna. Det var jätte härligt väder. När vi var tillbaka så tog vi fram kex och ost, skålade med öl/drink.


Lite bilder från kvällen 25/7

                           


perfekt kväll




Av Ulrika - 23 juli 2012 14:06

Det är ett roligt bildprogram som jag gärna använder här ska ni få se vad man kan göra med dom.


Original                             Instagram

   


   


   


   


Det var några av mina bilder jag har fixat via instagram



Av Ulrika - 23 juli 2012 13:36

Det såg jag igår.. de som känner mig måste tycka det var lite märkligt men jag följde med min kärlek på en match på råsunda stadion. I normala fall är det hans pappa som brukar gå med men eftersom de är på semester så följde jag med. Aik spelade mot Åtvidaberg och Aik vann med 1 mål. Det roliga är att min fd kollega sitter 5 platser ifrån (Janne) jag har inte träffat honom sen jag fick ett nytt uppdrag. Saknar mina förra kollegor mer än jag trodde jag skulle göra så det var grymt kul att träffa på Janne.


   

/U

Av Ulrika - 23 juli 2012 13:24

Nu har jag testat den lite... saknar att jag inte kan redigera tidigare inlägg eller att om jag lägger ett inlägg på utkast så kan jag inte hämta upp det. Annars fungerar den bra :)

Av Ulrika - 22 juli 2012 00:06

Idag har vi haft det så bra. Morgonen startade lite dåligt men resten blev kanon... först åkte vi iväg till spånga och köpte mat, jag å Emma delade på en spångamacka och min kärlek tog en pizza. Vi åt dom hemma sen direkt efter åkte vi till kista för att gå på bio. Vi såg snow white and the huntsmen den var riktigt bra. Efter bion åkte vi hem till min kärlek och tog en tur med hans båt eftersom det var toppen väder. Vi avslutade kvällen med varma smörgåsar och en kopp te när vi kom hem. känns som om min fina dotter haft en bra dag med oss :-)


   


kram

Av Ulrika - 19 juli 2012 21:42

Detta datum blev ett väldigt speciellt datum för mig och min kärlek. Han frågade mig om jag ville förlova mig med honom vilket jag mer än gärna vill. Vi har varit tillsammans i 3 år nu och jag har hoppats på det här ett tag sååå jag blev så lycklig. Längtar så mycket nu till att få hämta våra ringar som vi beställde från guldaffär två hjärtan ♥  ♥. Men ni får en bild på ringarna nu ;-)

 

Så fina   . Vi firade såklart med lite champange


   

KÄRLEK

Av Ulrika - 19 juli 2012 21:18

Eftersom min dator inte går att skriva från så tänkte jag testa att blogga från min mobil. Var ju ett tag sen jag skrev. Har ju varit sjukskriven en tid nu pga min bukplastik men nu går det framåt börjar bli bra kommer kunna jobba 2/8 då den tar slut. Ingen är gladare än jag.

kram

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Skapa flashcards