Ulrika76

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ulrika - 12 oktober 2012 07:03

Åter igen så är det helg :-) veckorna går ju ganska fort tycker jag kan ju bero på att vi har mycket på jobbet just nu.. Vi får dessutom massor med beröm för att vi är sååå bra. Så det peppar ju upp en del.

Nu sitter jag på 812:an på väg till jobbet, ska fortsätta lyssna på stiftelsen... Ha en underbar helg!

Kram

Av Ulrika - 5 oktober 2012 13:25

Japp det är jag, jag åkte hem till Madde igår och så fixade hon frisyren. Första gången ever jag har så kort hår så för mig är det ganska stort. Jag hade tagit ut två bilder som jag gillade och så utgick hon från dom.


här får ni se bilderna och resultatet:


 


Jag är jätte nöjd. Barnen har ju alltid sina åsikter. Sonen sa att jag såg ut som en tant och dottern sa nått om att det ser ut som jag har en svamp på huvudet. Men de flesta reagerar positivt så det är skoj. Ska köpa in lite fler balla örhängen nu tänkte jag.


När Madde fixat med mitt hår så kändes det grymt bra, men i morse när jag själv skulle fixa så blev det lite svårare.. behöver nog prova mig fram lite. Ska testa lite under helgen då man kanske inte MÅSTE vistas ute haha


Har några fler bilder men får ta det senare :)


KRAM


Av Ulrika - 3 oktober 2012 13:10

Jag höll ju på glömma, igår när jag satt och letade efter ett kort som jag lagt upp på FB ang lite olika frisyrer, eftersom jag ska klippa mig på torsdag. Så fann jag ett kort på mig och min son både förr och nu och jag var ju bara tvungen att lägga ihop dom två. Vi båda har blivit äldre och "vuxit" till oss.


Se:


 


Det var några år emellan dessa två... tiden bara rinner förbi, känns helt overkligt när jag tänker på att min son faktiskt har varit liten hehe


Han är jordens finaste son, jag har fått den bästa   


/U

Av Ulrika - 3 oktober 2012 13:03

Igår när jag kom hem så fixade jag middag som Emma hade bestämt, korvstroganoff... sonen ville absolut inte ha det för dom hade ätit det i skolan. Men Emma var envis och ville ha korvstroganoff så S sa att han kunde ordna sin egen middag vilket jag sa att han inte alls behövde utan jag kunde fixa nått... då svarade han NÄ mamma jag gör det så kan du koncentrera dig på EN middag. SÅ SÖT!!!! Så sagt och gjort så jag dukade lite extra fint och gjorde maten, S åt tidigare så han var inte alls intresserad av att sitta med oss tjejer haha vilket är ganska förståeligt. Efter middagen gjorde jag en varsin kopp te till mig och E medans vi tittade på X-factor (JA vi tittar på det).


     

Fånig som jag alltid är så tar jag ju såklart kort, tog även på på E när hon halvlång på stolen medans jag fixade maten men den bilder lägger jag inte upp hehe... ni vet hon är 14 år och avskyr när jag tar kort   


//U

Av Ulrika - 3 oktober 2012 12:56

Ibland är det så kul att få förnya sig lite även om det inte handlar om något stort. I helgen som var så bestämde jag mig för att jag skulle köpa nya tallrikar. Lättare sagt än gjort kan jag säga, de jag ville ha var slut så jag fick tänka om. Så de jag fann var himla fina men blev lite osäker så vi sa att vi åker dit dagen efter som då var söndagen. DÅ han jag tänka och känna lite på om jag tyckte dom var bra. SÅ i söndags bestämde jag mig för att köpa dom efter att vi kikat i lite fler affärer, dessa var ju både fina och billiga så det talade för att det var dom jag skulle köpa. Ja ni hör ju vilket företag det krävs för att bara bestämma sig för en sån enkel sak som tallrikar. VI köpte tallrikarna på chilli i Barkaby, de hade slut på assietterna så det blev vanliga tallrikar och skålar så får jag komplettera senare med assietterna :)


BILD ska ni ju få såklart:


 


Jag är jätte nöjd, köpte även bordsunderlägget oxå fast den köpte jag på Åhlens så man kan slänga in dom i tvättmaskinen


Kram från mig


 

Jag & min kärlek

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards