Ulrika76

Alla inlägg under januari 2016

Av Ulrika - 1 januari 2016 15:47

Satt och tittade igenom mina blogginlägg jag gjort senaste tiden. Det var inte många, så nu tänkte jag att jag ska blogga lite mer 2016 och vilken dag är inte bättre än 1/1-2016.


Vi firade in nya året hemma hos Tobbe och Maria. Vi blev totalt 18 st (inkl barn). Madde och Micke hade ordnat med maten medans Maria jobbade. Det blev hur lyckat som helst, så god mat.  


Vid tolvslaget gick alla bort till Tobbe och Marias grannar Micke och Madde, där smällde de raketer och vi skålade in nya året. 

 

Vi hade med oss mitt yngsta barn bara, de stora ville inte följa med utan hängde hemma. Jag gjorde cheesecake kvällen innan så de skulle ha en god efterrätt till sin mat. MÅste ju se till att dom har det bra när jag inte är hemma även om de är stora nu. Kom ju på att det är första gången jag låter de vara hemma på självaste nyårsafton själva. Tur att de inte är såna ungdomar som ställer till med fest hehe. 


Nu ska jag packa ihop och så ska vi bege oss hemåt och lämna min lilla tjej till sin pappa för nu är det dags för pappavecka. 


Önskar er alla en god fortsättning och nu börjar ett nytt år = nya möjligheter. 






Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards