Ulrika76

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Ulrika - 27 juli 2011 22:44

Ledsen för min bloggtorka men har varit iväg på lite semester tack vare en utav mina allra närmsta väninnor, Veronica m  familj. Samma dag vi firade hennes dotter Idas födelsedag så frågade hon om vi ville följa med till deras landställe eftersom de ändå skulle ta två bilar vilket vi väldigt gärna ville. Så totalt var vi 10 personer, varav 7 var våra barn hehe. Det som var lite småjobbigt var att jag hade ingen som helst täckning på mobilen när vi var på landstället så jag kände mig lite avskuren från omvärlden men det gick bra ändå. 


Vi han med att åka till Brahehus och gränna, sen har vi varit i skogen på Kantarell jakt och hunnit med ett lekland. Vädret var inte det bästa så vi har gjort det bästa av situationen och för att slippa bara sitta i stugan med 7 rastlösa ungar :)


Lite bilder från Stava/Gränna


      

På väg till Stava, hästarna fick såklart följa med också

           

      

Väl framme så hade claes och barnen lagat mat och dukat upp jätte fint och bjöd, på ett glas champange. Det var otroligt god mat, Claes hade även målat en sten eftersom de firade 6 år denna dag. Såååå gulligt tycker jag

       

Skååååål

        

Liten kantarelljakt var vi på, somliga vilar under tiden

 

Titta jag ser ett troll... haha

       

här var vi vid ruinerna i Brahehus, direkt efter åkte vi till gränna för att barnen skulle få bada och så skulle vi fiska lite, men badet var avstängt pga några parasiter och så skulle vi då fiska ochfiskmaten hade dom flyttat så veronica gick iväg för att handla, sen bestämde vi oss för att åka iväg till ett fik och äta glass som ligger på ett berg, men där kunde vi inte äta glass för det fanns inget att välja mellan så då åkte vi tillbaka till Stava.


Sista kvällen så la V en mask och även jag fick utav den så vi såg för hemska ut så vi bestämde oss för att gå till Husvagnen där barnen skulle sova och skrämma dom lite.


 

Tror ni dom blev rädda?


Jag har ett gäng mer bilder men blir för många att lägga ut. Vi åkte hem någon dag tidigare pga att det var så himla regnigt från och till men vi har haft det helt underbart ändå. Tack Veronica & Claes för att vi fick följa med   

 



Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards