Ulrika76

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Ulrika - 17 juli 2011 23:10

Måste ju även skriva att i morgon behöver jag inte ställa någon klocka.... nej just det för jag har SEMESTER... åhhh va härligt, min plan i morgon är att städa ur källaren med lite hjälp av de stora... så vi får väl se hur det går...


 

Av Ulrika - 17 juli 2011 22:55

Idag känns det som om vi har hunnit med hur mycket som helst. Jag väckte mina stora barn 9.30 så fick de göra sig klara så vi kunde åka iväg till stranden. Sen efter det åt vi lunch och min kärlek åkte hem till sig. Efter det så bakade jag lite och senare på kvällen drog jag ut på en löpartur och min dotter följde med mig, hon cyklade dock. Det blev totalt 10.3 km så jag är himla nöjd faktiskt... E tog kort på mig när jag var klar såg inte helt klok ut haha.


Hon tog även kort på mig och min kärlek innan han begav sig hemåt.. vi åkte till statoil och pumpade E:s cykel så hon kunde åka med mig, han visade oss hur vi skulle göra


Här är lite kort från dagen:


  

Jag och min kärlek

  

Muffins och sockerkaka blev dagens bak

     

Lite löpning avslutades kvällen med. 1 mil avklarad tjohooo va jag är glaaaa


Kvällen avslutar jag och de stora barnen med att se en film på trean, hög mysfaktor på det


 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards