Ulrika76

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Ulrika - 11 juli 2011 10:40

Myzzz faktorn var hög i helgen. I fredags blev jag hämtad utav kärleken så åkte vi hem till honom.. vi åt middagen på balkongen och drack lite vin. Vi satt nog där hela kvällen fram till 22.00 iallafall. Vi åt sallad och bröd och lite senare så blev det ost och kex, ja och en liten chockladbit   


        


Lördagen hade vi bestämt oss för att åka ner till Ängsjö och hyra en roddbåt i ca timme. Men när vi kom dit så var de uppbokade hela helgen så då sa kärleken att vi tar en kanot.. hmm... innan så hade jag sagt att jag inte vågar paddla för det var hundra år sen men han passade på när vi stod där inne vid bokningen för han sa att då vågar jag inte säga nej hahha.. genomtänkt eller.. men vilket som vi tog oss ut med kanoten först så satte vi oss fel, jag bak och han fram och det gick verkligen ingen vidare för vi hamnade i vassen.. så vi bytte plats och då gick det  mycket bättre. Då blev det t.o.m roligt så jag kan faktiskt tänka mig att göra om det.


        


Söndagen har jag bloggat om tidigare fast i ett lösenordsskyddat inlägg. Vi hämtade min prinsessa på söndagen och hälsade på en väninna och sen hem och lagade korvsoppa, sen på kvällen gick vi ner till stranden och tog ett dopp.


     


 



Av Ulrika - 11 juli 2011 10:22

I lördags hyrde vi en film, Black Swan. Jag har velat se den ett tag men det har helt enkelt inte blivit av. Men nu såg vi den och vi båda tyckte den var grymt bra så vi rekommenderar den varmt


 

Av Ulrika - 11 juli 2011 08:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards