Ulrika76

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Ulrika - 1 juli 2011 13:34

Pratade med min kärlek för en stund sen, diskuterade tröjorna på midnattsloppet han ändrade sig vad det gäller färgen. Vi har gissat på blå men nu tror han på orange så det ska bli intressant och se vad det blir, men det kommer säkert bli en ganska stark färg oavsett.


 

Av Ulrika - 1 juli 2011 10:38

Vissa kan tycka att jag är knäpp men jag LÄNGTAR till midnattsloppet i år, det ska bli såååå roligt. Först var det tänkt att vi inte skulle springa men jag ville så himla gärna det var ju lite därför jag startade min löpning förra året och nu vill jag ju slå förra årets tid som blev 60 min och 1 sek. Tror inte det blir så svårt beror en del på vädret och formen. Ska bli roligt att se vad det blir för färg på tröjorna i år, och denna gång tänkte jag inte ta den storlek jag tog förra året kände mig inte helt bekväm men man lär sig av sina misstag. Någon som vet vad årets färg är? Ska du springa?


Jag startade ju att springa efter tjejmilens program för ca 9 veckor sen. Den är uppbygd på 35 veckor så jag springer midnattsloppet mitt i programet men jag får ändra lite i den så det blir rätt inför midnattsloppet tror jag. 


13 augusti-2011

 

 

Förra årets färg var gul, året innan tror jag var grön. Jag och kärleken gissar på blå i år.


Ska bli grymt kul kom dit och heja på oss alla som springer


midnattsloppet


 

Av Ulrika - 1 juli 2011 08:44

Igår efter jobbet så sprang jag och min kärlek 8 km och efter vi gjort oss i ordning så drog vi iväg till Kista, mest för att gå på bio och äta middag. Men eftersom det var ett tag kvar innan bion började så tittade vi i affärer vilket jag är så glad för idag. Vi ska på 40 års skiva i kväll så jag ville gärna ha något nytt. Jag valde mellan två outfit. Var ju tvungen och ta bild ska visa båda:


Klicka för att få dom större


    


Jag valde kläderna på bild nr två, jag tycker inte jag passar så bra i vita tights, vilken outfit tycker du är snyggast?


Sen när vi var klara med allt shoppande ;) så gick vi på bio. Vi såg pirates of caribbean 4


Vi båda tyckte den var bra


  


Det var allt för idag, det är redan 1 juli tiden går grymt snabbt. SÅ de som ska ha semester nu önskar jag att de får mycket sol, själv så dröjer det någon vecka till innan jag får semester.


 


Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards