Ulrika76

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Ulrika - 20 april 2011 10:57

Någon som vet vad duckface är? om inte så talar jag om det, det är när tonårstjejer plutar med munnen så den ser ut som en ank näbb. Jag och min väninna tog ett gäng bilder för att likna dom, nu ville vi bli så FULA som vi bara kunde så vi ser ut som två 50 +:are haha


  


Vi ser gräsliga ut men vi hade sjukt kul


 

Av Ulrika - 20 april 2011 09:59

I går fick jag ett brev från SÖS, ska svara på ett frågeformulär och gå och ta prov och skicka in det i ett brev till SÖS. Så ser tvåårskontrollen ut i pappersform. Jag ska svara på frågor som:


Hur jag ser på min kroppshälsa, hur jag känner mig psykiskt + fysiskt, hur besvärad jag känner mig i olika situationer.


Sen vill de veta såklart hur jag äter och hur mycket jag rör på mig. Tycker det ska bli intressant och se vad proverna säger


Sen nästa kontroll är om 3 år :)


 



Av Ulrika - 20 april 2011 09:55

Den här veckan trodde jag skulle bli mycket lugnare än den blev, men skönt att det händer saker så dagarna går lite snabbare.


I går kväll gick min son iväg till en kompis och sov över, tyckte han verkade lite finurlig så jag var tvungen och ringa till kompisens pappa så att allt stod rätt till. Är ju faktiskt så att barnen börjar bli stora nu så man måste ha lite koll på läget. Om de märker att man kollar så kanske de inte busar fullt lika mycket eller är det bara ett önsketänkande? haha


Imorgon ska min vackra dotter Emma följa med mig till jobbet, vi jobbar bara halvdag och OM det är fint väder så ska vi åka eller gå till gamla stan och ta en glass.. mysigt va!


Idag är det SOL bakom molnen


 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards