Ulrika76

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Ulrika - 1 april 2011 16:20

Igår gick jag och klippte mig i Tyresö Centrum (uppe på bron). Var ägaren till Salongen som klippte mig, de som bor i Tyresö vet nog säkert vem och vart jag menar. Jag är nöjd med klippningen. Är dessvärre en sån frisyr som man behöver fixa varje morgon men det ska jag stå ut med. Efter klippningen så skulle jag gå och ta min jacka... då var den borta... förstå vilken panik jag fick. Min dotter som var med mig hade inte sett något trots att jackan hängde mer eller mindre bredvid henne. Men när vi stod där och pratade med ägaren som sa att han skulle ta mitt nr och ringa mig om den dök upp så kom en äldre dam in och ursäktade sig. Hon hade tagit fel jacka och upptäckt det när hon kände i fickorna.. phuuu tur att hon kom tillbaka.


Här får ni se hur klippningen blev.



snett framifrån

 

Från sidan

  


Tyck gärna till om ni vill


 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards