Ulrika76

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Ulrika - 22 april 2011 21:09

Igår följde min dotter Emma med mig till jobbet, sen efter jobbet tog vi en tur in till stan för att ta oss en glass. Här  är vår dag i bilder:


     

Emma jobbar lite, sen så blir det paus i soffgruppen

     

Blommor vid humlegården när vi åkte från jobbet in mot stan

    

Min vackra dotter & jag på väg och ska köpa glass

       

Vi åt glass på ett ställe där de gör sina egna våfflor

     

Massor med smaker att välja mellan. Emma valde Melon och jag valde gammaldags nougat. Jag tyckte hennes var mycket godare än min.

       

Medans vi åt glassen så gick vi lite vid gamla stan, där såg vi en man som spelade flera instrument samtidigt. Han var grymt duktig tyckte vi. Så vi åt glass och lyssnade på honom. På vägen mot tunnelbanan gick vi in i en mysig affär med otroligt mycket fina nallar.


Innan vi tog oss hem så hälsade vi på Monica på SÖS så det blev en riktigt lång härlig dag tillsammans


 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards