Ulrika76

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

2 årskontroll

Av Ulrika - 20 april 2011 09:59

I går fick jag ett brev från SÖS, ska svara på ett frågeformulär och gå och ta prov och skicka in det i ett brev till SÖS. Så ser tvåårskontrollen ut i pappersform. Jag ska svara på frågor som:


Hur jag ser på min kroppshälsa, hur jag känner mig psykiskt + fysiskt, hur besvärad jag känner mig i olika situationer.


Sen vill de veta såklart hur jag äter och hur mycket jag rör på mig. Tycker det ska bli intressant och se vad proverna säger


Sen nästa kontroll är om 3 år :)


 



 
 
knappamamma

knappamamma

17 maj 2011 20:16

Hoppas de går bra, själv ska ja på kirurgbesök på torsdag. De var ja som trackade dig med lite mail i höstas kring op / din namne

http://halsomamman.wordpress.com

Ulrika

17 maj 2011 21:39

Hejsan:) jodå det går fint, vad spännande ...det kommer gå jättebra för dig

 
knappamamma

knappamamma

18 maj 2011 05:39

Tack, alltid spännande och intressant att kika in på gbp bloggar och se hur de gått för andra

http://halsomamman.wordpress.com

Ulrika

18 maj 2011 09:09

Ja sånt är så kul :) länkar dig på min sida om detär ok :)

 
knappamamma

knappamamma

29 maj 2011 18:27

Det får du gärna göra, ja kan göra detsamma :-)
Har du några tips som kan hjälpa huden på tillbakagång?

http://halsomamman.wordpress.com

Ulrika

30 maj 2011 15:19

Oj.. nja jag vet inte... jag har tränat mycket så det hjälper ju till.. sen så ska man nog inte gå ner alldeles för fort för då hinner inte huden me :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 1 april 2016 11:42

Hej,    Nu var det så länge jag skrev så jag hade glömt vart min blogg fanns :) men som ni ser så fann jag den.    Igår la min kusin Helena upp ett inlägg utifrån sin son som har autsim (asperger). Jag tyckte den var så klockren så jag bad om...

Av Ulrika - 1 januari 2016 15:47


Satt och tittade igenom mina blogginlägg jag gjort senaste tiden. Det var inte många, så nu tänkte jag att jag ska blogga lite mer 2016 och vilken dag är inte bättre än 1/1-2016.   Vi firade in nya året hemma hos Tobbe och Maria. Vi blev totalt 1...

Av Ulrika - 7 september 2015 10:50


Ja vad händer??... är rätt dålig på att skriva i bloggen. Men blir så när man har lite annat för sig      Status nu på träning är rehab. Jag kombinerar besök hos sjukgymnast samt kiropraktor. Ja vad har hänt, jo det började med att jag fick väldi...

Av Ulrika - 30 januari 2015 15:20


Var ett tag sen jag bloggade. Tror det har med att göra att jag varit så aktiv i FB att jag inte känt något behov av att slänga iväg inlägg här. Men har haft väldigt roligt åt mina gamla inlägg så kan ju vara bra att fortsätta.    Vad har hänt? H...

Av Ulrika - 27 september 2014 10:25


Nu har det gått ca 1 1/2 vecka sen min operation. Just idag mår jag faktiskt ganska bra. Ont har jag dock men inte så ont att jag inte kan hantera det. Tar fortfarande mina alvedon men hoppar över att kombinera med Ipren. Tar jag Ipren så måste jag ä...

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards