Ulrika76

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Ulrika - 8 mars 2011 23:18

 Idag är det semledagen, hur många har "offrat" sig och ätit semlor idag? Ja faktiskt så gjorde även jag det. Min otroligt underbara väninna var här idag med sina fina barn däribland min guddotter och åt middag. Efter middagen hade Veronica köpt med sig så vi kunde göra egna semlor. Så perfekt för då kan alla välja vad de vill ha i semlan. Vår fina semla


  


Den blev så god


  

Seee så god den ser ut hahahah


  


Av Ulrika - 8 mars 2011 21:54

Nu har jag lyckats få upp min stora kille på bild :) Det blev en rolig bild. Jag är jordens stoltaste mamma

 

  

Min praktiserande son

 

  

Av Ulrika - 8 mars 2011 10:25

Idag är det andra dagen som min son är på PRAO, han var lite smått trött igår när jag kom hem men verkade ändå ganska nöjd. Tycker det är kul att han verkar vara nöjd med sitt val. Tog kort på honom igår när han skulle iväg på första prao dagen men lägger upp den senare. Jag köpte ett par arbetsbyxor till honom på JULA, måste ju säga själv att jag tycker dom var snygga. Han känns så vuxen på något sätt. Min son är på prao... jösses.. tiden bara rinner iväg. Nu funderar han på hur länge man ska gå lärling och vilken linje/programm han ska gå... det känns så himla overkligt att han är så stor nu. Blir tårögd när jag tittar på kort när han var en liten bebis :)

 

  

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards