Ulrika76

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Ulrika - 30 mars 2011 12:32

Max kör någon reklam nu eller iallafall så gjorde dom det nyligen. Det står en folksamling inne på max som gapar och dreglar.. varje gång reklamen startar då min son sitter och kikar på tv så flyger han ut ur vardagsrummet för att han tycker reklamen är SÅ äcklig. Han klarar inte av vuxna människor eller barn för den delen som dreglar hehe .... så han blir INTE sugen på någon hamburgare från MAX.


    

Av Ulrika - 30 mars 2011 12:09

Nu har jag varit väldigt dålig på att blogga men har inte orkat och sen så har jag något fel på mitt bredband hemma. Men det är på G så snart är den biten igång.


Dessutom så har jag varit så trött och haft så mycket annat, varit sjukt mycket att göra hemma och på jobbet, har även koncentrerat mig på löpningen. Förra veckan blev det totalt ca 2 mil tänkte springa ungefär lika mycket den här veckan men det började inge bra. Igår fick jag jätteont i höften ner till knät efter måndagens träning. Så igår vilade jag och ska testköra ikväll. Håll gärna tummarna. Satsar ju på BEACH 2011 hehe.


Vart har ni gjort av våren då? Det snöade igår vilket i sig blir lite deprimerande eller? 


Nä nu ska jag jobba lite till. Ska försöka skriva mer när tillfälle ges


Kramen


 


Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards