Ulrika76

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Ulrika - 17 januari 2011 22:50

Bör jag länka min gamla blogg? kanske är kul för nya läsare att kunna gå in i gamla bloggen? Eller poängen är väl iförsig att man ska använda sig utav den här nu när jag startat den. Hmm... ska ta mig en funderare på det här. Jag ska lägga upp lite kategorier på den här med så jag kommer väl lägga upp ett inlägg som sammanfattar den gamla lite kort.......   haha det finns massor med roliga smileys man kan lägga till.. Oj vad jag har att lära mig nu.

Av Ulrika - 17 januari 2011 22:43

Åh vad jag tycker den här bloggen är rolig, men har inte förstått alla funktioner ännu. Den här bloggen kommer jag skriva ungefär som i min gamla blogg, om alla mina funderingar och tankar och lite till. Det blir om min gastric bypass, löpningen, mina barn, jobbet.... ja om allt som hör till livet.

 

  

Jag före och efter min gastric bypass.

 

/Tjingeling

Av Ulrika - 17 januari 2011 21:45

Jag har bloggat på blogg.se ett tag. Men tänkte testa den här lite grann. Kommer länka till min gamla blogg oxå eftersom jag bara tänkte fortsätta här utifrån min förra blogg. Har inte länkat hit ännu men ska göra det. Vill bara se hur den här fungerar först. Måste säga att den här bloggen har funktioner som jag saknade på den andra. Så det här ska bli skoj :)

 

//Ulrika

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards