Ulrika76

Alla inlägg under februari 2011

Av Ulrika - 2 februari 2011 08:04

Japp där var vi igår med min 6 åring. Först under förmiddagen var jag och kollade hennes syn på st: eriks ögonklinik. Upptäckte där att hon har blivit mer astigmatisk   .. men det är ju ärftligt och jag har samma fel, fast jag är närsynt och hon är översynt om det nu heter så. Men vi hade redan ändå bestämt oss för att hon ska ha nya glasögon för dom vi hade köpt från Synsam var för små nu. Så väl efter exet slutade jobbet möttes vi upp i centrum för att gå och välja nya glasögon. När vi väl bestämt oss och ställt oss för att betala säger kassörskan att vi får välja ett par till för priset av ett. Mmm.. väldigt bra tycker jag eftersom glasögonen kan gå sönder när hon leker eller om det händer någon annan olycka. Så vi valde ett par till, två par glasögon inkl glas & försäkring ca 1200 kr (Billigt) Vi tittade på varandra och sa att jösses när vi köpte hennes första på synsam så kostade det ca 2500 kr.. vilken skillnad. SÅ nu går min fundering på att jag ska köpa mina nya glasögon där oxå.

 

//U

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards