Ulrika76

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Ulrika - 7 februari 2011 09:39

I lördags hade vi tjejkväll. Eller Veronica kom på idén att hon ville ha tjejmiddag så hon bestämde sig för att vi skulle ha det hemma hos mig. Vilket faktiskt är enklast eftersom hon bor i skogen   

 

Vi skulle ha blivit 5 tjejer men det blev 3, men vi hade sjukt kul. Tog lite löjliga kort och spelade paketleken. Paketleken innebär att man ska köpa ett varsitt paket för ca 50 kr. Sen så tar man fram två tärningar (vi beslutade oss för att ta en för att förenkla). Den som får en 6:a får välja ett paket. Så kör man tills paketen är slut. När alla har öppnat sina paket så ställer man klockan på 10 min. Fast då får man välja ett av paketen från vännen. Så när tiden är slut så får man det som finns kvar av det som man lyckats få ihop. Himla kul lek måste jag säga. Efter det skulle vi kört Karaoke men kl blev så mycket så vi begav oss en snabb sväng till Curres och sen direkt till Golden Hits.

 

Tror det var väldigt länge sen jag skrattade så mycket, tack tjejer för en helt otroligt rolig kväll.   

 

  

 

 Kvällen i bilder.

//U

 

 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards