Ulrika76

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Ulrika - 7 mars 2013 20:25

Nu när jag kom hem så fixade vi lite middag, och när E kom hem från sin träning så satte hon upp väggdekoren som jag fått hem. Medans hon gjorde det så gjorde jag ordning en varsin smoothie till mig och mina stora barn. Så tände vi ljus såklart och nu njuter jag av min fina väggdekor och den goda smoothien, ja och självklart av sällskapet av mina ögonstenar   


 


KÄRLEK!!!!


Kram

Av Ulrika - 7 mars 2013 11:18

Idag är det så himla fint väder, vi får riktig vårkänsla här. Var ju bara tvungen att ta bild på dagens väder.


 

Ser det inte härligt ut? Kan inte klaga på vår utsikt vi har det så bra här :)


Måste ju berätta nått väldigt gulligt. Min dotter fick en mobiltelefon igår av sin pappa. Hon var sååå glad, hon ringde till alla hon kunde komma på för att lämna ut sitt nr. Senare så sms:ade vi två med varandra så skickade hon en bild på sin telefon och jag skickade en bild där det står jag älskar dig. Då fick jag till svar: jag älskar dig 100 gånger mer än dig. haha så söt. 


Nä nu ska jag fortsätta äta min paprika, ska försöka att inte vänta så länge med att blogga, men det finns ju perioder av allt.


Ha en härligt solig dag


Kramen

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards