Ulrika76

Direktlänk till inlägg 16 september 2013

Dååålig

Av Ulrika - 16 september 2013 14:00

Det är vad jag har varit, har lixom inte riktigt haft någon lust att skriva här. Men det är som med allt annat allt går i perioder. 


I lördags var det meningen med att jag skulle springa halvmarathon men det gick inte så bra :( jag har dragit på mig akut bronkit (luftrörskatarr) så det var bara att glömma loppet. Men däremot så sprang min pojkvän och han gjorde det med bravur :) fick grymt bra tid och ändå hade han mer att ge. SÅ nu är mitt mål några "smålopp" alltså milslopp sen efter det ska jag ta halvmaran 2014 och då tänker jag vara såååå tränad man bara kan bli. Har jag tur så får jag med mig min fina väninna Malin på det här ;)


   

Min otroligt glada "gubbe"


Idag är jag iallafall tillbaka på jobbet, känner mig rätt pigg men har en sån jobbig hosta. Fått så ont i bröstkorgen så jag blir helt slut varje gång jag hostar mer eller mindre. Men det finns hopp jag blir nog bättre snart. Och så snart jag blivit bra så kommer jag vara igång med träningen. 


Måste passa på att gratulera min fina brorson Emil på hans 3 årsdag <3 tiden går så snabbt med alla barn omkring oss. Stora som små :) 

 

Stort grattis Emil på 3 årsdagen, saknar dig tusen pussar från faster   


/U



 
 
Malin

Malin

17 september 2013 14:59

Då ska du ha riktig tur. ;-)
Eller rättare sagt jag. Jag har helt klart det målet i sikte. Det enda som krävs är att min kropp blir helt återställd och inte riskerar at gå sönder. :)

http://orkanensmitt.bloggplatsen.se

Ulrika

16 oktober 2013 15:02

Då hoppas vi på att din kropp mår fint för det skulle vara kul och springa det här med dig :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 1 april 2016 11:42

Hej,    Nu var det så länge jag skrev så jag hade glömt vart min blogg fanns :) men som ni ser så fann jag den.    Igår la min kusin Helena upp ett inlägg utifrån sin son som har autsim (asperger). Jag tyckte den var så klockren så jag bad om...

Av Ulrika - 1 januari 2016 15:47


Satt och tittade igenom mina blogginlägg jag gjort senaste tiden. Det var inte många, så nu tänkte jag att jag ska blogga lite mer 2016 och vilken dag är inte bättre än 1/1-2016.   Vi firade in nya året hemma hos Tobbe och Maria. Vi blev totalt 1...

Av Ulrika - 7 september 2015 10:50


Ja vad händer??... är rätt dålig på att skriva i bloggen. Men blir så när man har lite annat för sig      Status nu på träning är rehab. Jag kombinerar besök hos sjukgymnast samt kiropraktor. Ja vad har hänt, jo det började med att jag fick väldi...

Av Ulrika - 30 januari 2015 15:20


Var ett tag sen jag bloggade. Tror det har med att göra att jag varit så aktiv i FB att jag inte känt något behov av att slänga iväg inlägg här. Men har haft väldigt roligt åt mina gamla inlägg så kan ju vara bra att fortsätta.    Vad har hänt? H...

Av Ulrika - 27 september 2014 10:25


Nu har det gått ca 1 1/2 vecka sen min operation. Just idag mår jag faktiskt ganska bra. Ont har jag dock men inte så ont att jag inte kan hantera det. Tar fortfarande mina alvedon men hoppar över att kombinera med Ipren. Tar jag Ipren så måste jag ä...

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards