Ulrika76

Direktlänk till inlägg 1 april 2013

Nöjd.se

Av Ulrika - 1 april 2013 16:39

Precis så känner jag mig just nu, har ju kommit igång och röra på mig så det känns så grymt skönt. Lång väg kvar innan jag är i form dock men jag har iallafall börjat och det är huvudsaken. Idag tog vi en promenix på 5,64 km, det tog oss en timme. Vi gick omkring lite och kikade på vart jag kan springa för att slippa så många isfläckar som möjligt. Tror jag har hittat en bana jag kan använda för att slippa slå på huvudet ;). Annars kanske min fina väninna Malin har något tips?


Så hur har ni firat påsken? Denna påsk var jag egentligen barnledig men har numera alltid mitt mellanbarn när det är högtiddagar, så vi åt lite god mat och myste massor den här helgen. Känner mig faktiskt riktigt utvilad. Känns dock som om jag inte riktigt blir av med min huvudvärk som kommer från axlarna. Tror jag spänner mig lite väl mycket, av någon anledning jag inte känner till. Kanske borde gå till en naprapat eller liknande.


Måste ju även skryta lite, jag valde att starta godis/bull/kakor löfte för 3 veckor sen (exakt idag) och jag har faktiskt lyckats, trots ALLT godis som funnits omkring mig nu under påskhelgen. Men det finns ju alltid annat gott man kan äta. Efter påskmiddagen åt vi grönsaker med dipp vilket jag älskar. Jag har även ätit lite glass. SÅ helt nyttig har jag inte varit ändå.


Lite bilder (klicka på dom om ni vill se dom större)


     

Grönsaker med dipp ,  vår lunch på påskafton, och så fick jag rosor av min kärlek


Hoppas ni alla haft en underbar påsk.


kramen



 
 
Malin

Malin

1 april 2013 18:16

Duktig du! Jag brukar springa förbi IP, vidare förbi Kumla och sen in mot Farmarstigen vid lampaffären. Sen kämpar jag mig upp för mördarbacken och vidare hem. Totalt 5-6km :) Inte en isfläck så långt ögat når. Kanske vi kan ta en runda tillsammans. :)

http://orkanensmitt.bloggplatsen.se

Ulrika

2 april 2013 08:44

Tack för tipset, ska nog testa den vägen :) haha springer GÄRNA med dig, så snart jag är i bättre form för annars drar jag ner ditt tempo tok för mycket haha..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 1 april 2016 11:42

Hej,    Nu var det så länge jag skrev så jag hade glömt vart min blogg fanns :) men som ni ser så fann jag den.    Igår la min kusin Helena upp ett inlägg utifrån sin son som har autsim (asperger). Jag tyckte den var så klockren så jag bad om...

Av Ulrika - 1 januari 2016 15:47


Satt och tittade igenom mina blogginlägg jag gjort senaste tiden. Det var inte många, så nu tänkte jag att jag ska blogga lite mer 2016 och vilken dag är inte bättre än 1/1-2016.   Vi firade in nya året hemma hos Tobbe och Maria. Vi blev totalt 1...

Av Ulrika - 7 september 2015 10:50


Ja vad händer??... är rätt dålig på att skriva i bloggen. Men blir så när man har lite annat för sig      Status nu på träning är rehab. Jag kombinerar besök hos sjukgymnast samt kiropraktor. Ja vad har hänt, jo det började med att jag fick väldi...

Av Ulrika - 30 januari 2015 15:20


Var ett tag sen jag bloggade. Tror det har med att göra att jag varit så aktiv i FB att jag inte känt något behov av att slänga iväg inlägg här. Men har haft väldigt roligt åt mina gamla inlägg så kan ju vara bra att fortsätta.    Vad har hänt? H...

Av Ulrika - 27 september 2014 10:25


Nu har det gått ca 1 1/2 vecka sen min operation. Just idag mår jag faktiskt ganska bra. Ont har jag dock men inte så ont att jag inte kan hantera det. Tar fortfarande mina alvedon men hoppar över att kombinera med Ipren. Tar jag Ipren så måste jag ä...

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards