Ulrika76

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Ulrika - 27 mars 2012 15:05

Det var ett tag sen jag skrev om hur det går efter min GBP så jag kände nu när jag har passerat 3 år så är det dags. Har förvisso inte skett några större förändringar. Står relativt still i vikt vill ner något kg till men tror det sker automatiskt då jag har fått ett JA på bukplastik. Vilket jag kommer skriva mer om senare.


Jag tränar ganska mycket just nu som jag skrivit tidigare men Zumba som jag går på är mest bara roligt och sen blir det några löp pass. Är ju tänkt att jag ska springa några lopp i sommar men fick hoppa över premiärmilen då jag var sjuk dec/jan.


Jag mår riktigt bra kan fortfarande inte äta pasta så bra eller dricka kolsyrad dryck men kan ju röra om så det värsta försvinner så går det lite grann så jag dricker inte det så ofta.


Här är en före och efter bild. Före bilden är ju gammal för det är ju svårt att få nya gamla bilder ;) hehe. Men den nya bilden tog jag i början av denna vecka


 


Kul när jag kan se skillnaden. Men när jag tittar på förebilden så känns det konstigt har jag sett ut så? är det jag? samtidigt som jag känner mig så stor som jag såg ut DÅ. Hur lång tid kan det ta innan huvudet fattar?  Är otroligt glad att jag gick igenom detta ångrar inte en dag. Trots gallsten, magkatarr och järnbrist för det är vad som hänt efter sen om det har nått med gbp att göra det vet jag inte.


Funderingar? Bara fråga om det är nått


Kram


Ulrika

Av Ulrika - 27 mars 2012 14:52

Japp det hade jag i morse, när jag var hos min pojkvän och gick upp å skulle duscha. Så upptäckte jag... SMINKET ÄR HEMMA... hur kunde jag glömma en sån viktig detalj.. men ja det var bara att bita i det sura äpplet och fundera ut hur jag skulle lösa detta.. kan tala om att jag inte ens går till tvättstugan utan LITE smink. Då menar jag att det enda jag egentligen kände att jag behövde var ögonbrynspenna och mascara. Jag har så ljusa ögonbryn och fransar så jag ser så blev ut och sjuk. Och det blev jag varse om när jag var på jobbet då städerskan undrade om jag var sjuk. Så fort jag fick lunch så rusade jag till HM och köpte smink kan ju även berätta att det set jag köpte nu kommer jag lämna hemma hos pojkvännen. Han bor för långt bort så jag hade ingen möjlighet i världen att åka hem först och sminka mig innan jobbet. Men nu är det FACE ON! haha....


Så nu kan inte denna dag blir värre iallafall. Ikväll ska jag på ZUmba med Maria det ska bli grymt kul


Kramelurken så länge

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards