Ulrika76

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Ulrika - 11 maj 2011 22:55

Idag efter jag hämtade mitt yngsta barn från skolan så frågade jag henne om vi skulle gå till affären och handla något och ha lite picknick ute istället för gå hem och laga middag. Det ville hon mer än gärna, så vi begav oss till affären och mötte upp min stora dotter och köpte lite mat, blev något ganska lätt... kyckling, bröd och lite potatissallad för den som vill ha :)


Vi gick till en park och satte oss och så sa mina flickor att det var en flickpicknick eftersom min son inte var med och vi var bara tjejer :) Sött va



            Hihi jag tycker jag ser hemsk ut men blir väl så när man försöker le med mat i munnen. En bild på lite salt och peppar oxå, det låg i en liten påse tillsammans med plast kniv och gaffel och en servett:) charmigt va.  Vi hade det super mysigt och tjejerna uppskattade det jätte mycket.


Efter picknicken gick vi hem och jag städade en del så nu kommer det vara fint till helgen


 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards