Ulrika76

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Ulrika - 5 maj 2011 10:33

I förrigår snöade det, nu regnar det.. är det efter det här solen kommer? Man brukar ju säga efter regn  kommer solsken så vi hoppas på det. Fast själv har jag fått en liten del sol igår. Var hos min fina kärlek efter jobbet en stund sen hem till de stora kidsen. Skönt å kunna få lite tid emellanåt bara han å jag   


När jag kom hem så hade de stora kidsen städat undan i vår lgh. Älskar att komma hem och det är fint hemma.


Idag när jag åkte till jobbet så funderade jag på vad folk tänker med. När tunnelbanan kommer så ställer man sig ju på sidan av dörren för att folk smidigt ska kunna gå av, vilket då går snabbare att komma på. Nä då ställer sig folk framför dörren.. whyy???  kan folk gå av då? ehh NEJ. Dessutom när jag ska gå på då knuffar folk in mig, jösses säger jag bara.  Men men det kommer alltid vara på det sättet så det är ingen idé att tänka något mer på det.


Innan jag avslutar det här inlägget vill jag skicka många tankar & värme till en familj som just nu har det kämpigt.  Kärlek till er   


 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards