Ulrika76

Direktlänk till inlägg 4 september 2011

Patricia-2011

Av Ulrika - 4 september 2011 21:55

En himla kul kväll på Patrica blev det igår, vi var ca 6 pers som åt middag där och festade lite grann... min kille säger att INGEN dansar så mycket som jag gör, men nja jag tror han har fel. Hehe... vi firade mig lite grann med några av de nära vännerna. Veronica, Malin, Madde, Jeanette och min kärlek.


Tycker nog att maten var godare förr.... men det var helt ok. Efter att vi ätit klart gick vi ner till schlagerbaren som ligger under trappan och väntade in på det "stora" discot skulle öppna sen gick vi ner där och dansade ...... lite mer :) 


Vi var hemma strax efter 3.00 så det känns inte som om det var sååå sent och jag drack inte så farligt mycket så jag kände mig mer eller mindre nykter när vi var hemma mest bara trött... vi sov ända till 10.00 och det gör vi näst intill aldrig. Oavsett om vi är ute så går vi upp tidigt och sätter igång så inte hela dagen försvinner.


Här är lite härliga bilder från kvällen:


     

Jeanette & Madde kom hem till mig innan vi åkte in till Patricia, kärleken oxå då så klart. Fick blomma och den gröna vinflaskan av madde och en klippning (vilket jag blev supernöjd med som vanligt hon är grym) och av Jeanette fick jag vinflaska och två trisslotter (vinst blev det hehe). Sen bussen in mot slussen


     

Kika lite i menyn och beställa lite dricka medans vi väntade på Malin och Veronica... Jeanette funderar lite på vad hon ska välja för mat.


     

Skååål.... Nu är alla på plats :) då är det bara välja mat. Fick presentkort på Kicks utav veronica så jag kunde köpa parfym som jag så väl behöver ;) (nej jag luktar INTE illa)


     

Lite mat, vissa bilder blev lite suddiga men får skylla på min mobil.


   

Lite efterätt måste vi ju ha oxå, äppelpajen med glass var grymt god faktiskt. Tack och lov så hade jag kärleken med mig så han fick hjälpa mig att äta upp den


     

Undrar vad tjejerna planerar..... Massor med skoj hade vi.


 

Tack tjejer och min kärlek för en helt underbar kväll. Ni är bäst! Älskar er.


Har ju en bild på vad jag fått av alla som firat mig på både min födelsedag och i går, blev en del vackra blommor och massor med annat fick. Tack alla ni är underbara.


 


(finns fler bilder men blir så mycket och lägga upp här)


 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 1 april 2016 11:42

Hej,    Nu var det så länge jag skrev så jag hade glömt vart min blogg fanns :) men som ni ser så fann jag den.    Igår la min kusin Helena upp ett inlägg utifrån sin son som har autsim (asperger). Jag tyckte den var så klockren så jag bad om...

Av Ulrika - 1 januari 2016 15:47


Satt och tittade igenom mina blogginlägg jag gjort senaste tiden. Det var inte många, så nu tänkte jag att jag ska blogga lite mer 2016 och vilken dag är inte bättre än 1/1-2016.   Vi firade in nya året hemma hos Tobbe och Maria. Vi blev totalt 1...

Av Ulrika - 7 september 2015 10:50


Ja vad händer??... är rätt dålig på att skriva i bloggen. Men blir så när man har lite annat för sig      Status nu på träning är rehab. Jag kombinerar besök hos sjukgymnast samt kiropraktor. Ja vad har hänt, jo det började med att jag fick väldi...

Av Ulrika - 30 januari 2015 15:20


Var ett tag sen jag bloggade. Tror det har med att göra att jag varit så aktiv i FB att jag inte känt något behov av att slänga iväg inlägg här. Men har haft väldigt roligt åt mina gamla inlägg så kan ju vara bra att fortsätta.    Vad har hänt? H...

Av Ulrika - 27 september 2014 10:25


Nu har det gått ca 1 1/2 vecka sen min operation. Just idag mår jag faktiskt ganska bra. Ont har jag dock men inte så ont att jag inte kan hantera det. Tar fortfarande mina alvedon men hoppar över att kombinera med Ipren. Tar jag Ipren så måste jag ä...

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards