Ulrika76

Alla inlägg under september 2015

Av Ulrika - 7 september 2015 10:50

Ja vad händer??... är rätt dålig på att skriva i bloggen. Men blir så när man har lite annat för sig   


Status nu på träning är rehab. Jag kombinerar besök hos sjukgymnast samt kiropraktor. Ja vad har hänt, jo det började med att jag fick väldigt ont i mitt vänsterknä. Dr trodde då att det var fel på menisken. Vilket det visade sig efter röntgen och MR att det inte var något fel. 


Dr rekommenderade att jag skulle gå till sjukgymnast så jag tog kontakt med en som min kollega varit hos. Hon sa att mitt "problem" sitter i ländryggen och det kunde hon inte hjälpa mig med. Därför går jag även hos en kiropraktor. Så nu får jag övningar av sjukgymnasten och kiropraktorn trycker på mina ömma punkter ;). 


Jag har fått strikta order om att jag inte får springa, men mitt mål är att bli ok och kunna springa 2016 så håll tummarna. 


Status på vikten... ja tyvärr så pekar det uppåt men försöker inte tänka så mycket på det just nu. Prio är att bli bra och kunna träna igen så löser sig säkert resten. 


 

Detta ingår i min rehabilitering, jag har hemmaövningar som jag följer som sjukgymnasten skrivit upp. Så nu varje/varannan dag ska jag göra dessa. 


Önskar mig själv ett lycka till ;)


Må så gott!!

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards