Ulrika76

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Ulrika - 8 februari 2013 13:32

En tjej la upp före och efterbild på sig på FB, hon har gjort ett sånt fantastiskt jobb så jag var ju bara tvungen och kika igen mina bilder vilket jag inte gör så ofta längre. Valde ut några före min Gastric bypass och några efter, gjorde två olika collage.


Denna är då före 2009 och jag satt och tänkte VEM är du? Det var ju inte jag, jag såg mig inte på det sättet. Såg mig som LITE mullig.. inte mer.


 

Men efter jag gått ner i vikt så ser jag mig själv på annat sätt. På ett "mindre" sätt ;)

 


Jag är JÄTTE glad att jag har gått igenom både gastric bypass och bukplastiken. Fick dock även göra en gallstens operation men vet inte om det berodde på viktnedgången eller övervikten eller kanske t.o.m båda.

Finns dagar då jag känner mig stor, då jag känner mig svullen, eller bara har en dag som är mindre bra. Men stannar jag upp och ser mig själv i spegeln så tänker jag om... ibland iallafall

Jag har ett bra liv idag, tror att jag har lite vitaminbrist emellan åt men det kan jag leva med


//ULrika   

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards