Ulrika76

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2013

Flashbacks

Av Ulrika - 16 oktober 2013 15:03

Sitter och glor igenom min gamla blogg. Tänkte jag skulle kika lite på hur det var innan min OP, lite för att påminna mig om vem jag är idag och vem jag var då.


Ett inlägg jag tyckte var lite sött var detta:


Sitter här i mina drömmars tankar hahaha... bra inledning va  nä skämt åsido. Svårt att sluta tänka på min GBP förstå hur bra jag kommer må sen, Min närmsta väninna...(VERONICA) sa men vart tar min ulrika vägen sen då... JAG är ju här.. hela tiden, kommer bara få bättre självförtorende, må bättre, få bättre energi hihi:) Hon får passa på å kramas med mig nu medans jag är rund å go 


Jag tyckte det var kul att se, även massa annat både klagomål och annat skoj. Bland annat börjar jag ett inlägg med ja jag är tjock och så handlade det om att jag tar upp mer plats på bussen, tunnelbanan  :)


Här fann jag även hur det såg ut inför OP på hur lång tid det tog


25 augusti-08 gick jag till vårdcentralen och bad om en remiss för att göra en gastric bypass.
 25 november-08 fick jag en tid på SÖS för att träffa chefskirurgen så han kan besluta om min OP
10 december-08 fick vi gå på en dietistkurs, de visade bilder på OH-projektor om hur allt kommer se ut, och info vi behöver för att förstå vad man ger sig in på.
6 februari-09 Fick veta att min operation blir den 4: mars jippie
18 februari-09  Ska jag på förbesök till SÖS
4 mars-09 OP DAGEN, dock så blev OP dagen framflyttat till 11 mars-09 istället pga att de upptäckte att jag led av sömnapné, vilket jag numera är friskförklarad från.


Ska kika lite mer :) mitt tips till de som funderar på en GBP eller precis gjort en. Dokumentera det är nämligen väldigt roligt att gå tillbaka nu och se hur det gått och sett ut


Kramen


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 1 april 2016 11:42

Hej,    Nu var det så länge jag skrev så jag hade glömt vart min blogg fanns :) men som ni ser så fann jag den.    Igår la min kusin Helena upp ett inlägg utifrån sin son som har autsim (asperger). Jag tyckte den var så klockren så jag bad om...

Av Ulrika - 1 januari 2016 15:47


Satt och tittade igenom mina blogginlägg jag gjort senaste tiden. Det var inte många, så nu tänkte jag att jag ska blogga lite mer 2016 och vilken dag är inte bättre än 1/1-2016.   Vi firade in nya året hemma hos Tobbe och Maria. Vi blev totalt 1...

Av Ulrika - 7 september 2015 10:50


Ja vad händer??... är rätt dålig på att skriva i bloggen. Men blir så när man har lite annat för sig      Status nu på träning är rehab. Jag kombinerar besök hos sjukgymnast samt kiropraktor. Ja vad har hänt, jo det började med att jag fick väldi...

Av Ulrika - 30 januari 2015 15:20


Var ett tag sen jag bloggade. Tror det har med att göra att jag varit så aktiv i FB att jag inte känt något behov av att slänga iväg inlägg här. Men har haft väldigt roligt åt mina gamla inlägg så kan ju vara bra att fortsätta.    Vad har hänt? H...

Av Ulrika - 27 september 2014 10:25


Nu har det gått ca 1 1/2 vecka sen min operation. Just idag mår jag faktiskt ganska bra. Ont har jag dock men inte så ont att jag inte kan hantera det. Tar fortfarande mina alvedon men hoppar över att kombinera med Ipren. Tar jag Ipren så måste jag ä...

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards