Ulrika76

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Ulrika - 22 januari 2013 09:08

Ja idag är det en dag, en dag som alla andra dagar. Igår var det en annan dag, och då när jag kom hem så kunde ingen bli gladare än jag. Min äldsta dotter E hade gjort middag. Den stod färdig på bordet och hon hade tänt ljus. Hon hade lagt värmeljusen som en form av ett hjärta på ett fat för ljus.

 

Se så fint. Hela kvällen kunde jag bara känna att jag är så glad hur dom blivit mina barn. Världens bästa!!!


Idag påbörjade jag en ny bok som heter Paganinikontraktet, dock så läste jag Eldvittnet före den vilket blir lite fel ordning men min super duktiga kollega Cecilia sa att jag bör läst alla innan jag ger mig på Sandmannen så det är så det ligger till nu. Inför Sandmannen så ska jag ha läst alla som är innan. Vill ni se vilken ordning dom är i eller läsa om författarna eller annat så klicka här 


Bilder på böckerna:


     


När jag är klar med den jag läser nu så får jag läsa den sista...


 


Längtar, ska bli sååå spännande. Har bara hört bra saker om den här boken. Så fortsättning följer


//U



Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards