Ulrika76

Direktlänk till inlägg 11 maj 2013

Bilder

Av Ulrika - 11 maj 2013 17:50

Det är precis vad jag har tagit sen i onsdags, på lite olika tillfällen/saker m.m


I onsdags gick jag på lunchen till kungsträdgården och tog lite bilder på de fina körsbärsträden som alla pratar så mycket om, se:

 

Klicka på bilden om ni vill se den större.

Sen i torsdags så åkte jag och min pojkvän tillsammans med mitt yngsta barn in till stan och träffade kärlekens föräldrar för att gå en promenad från dramaten till kungsträdgården, sen gick vi till kulturhuset för att fika lite och därefter så gick vi tillbaka till dramaten för att lilltjejen ville ha en "jordgubbsslusch" från 7eleven. Därefter gick vi till bilen för att bege oss hemåt. Inte en endaste gång så klagade min 8 åring på att hon fick gå så mycket, sååå glad.


  

Sen har vi dagens bilder. Idag bestämde vi vilken tid vi skulle träffa kärlekens föräldar (barnledig i helgen) för att gå ner och tvätta båten och sätta dit motorn. Kom ner dit och visade sig att vi inte behövede tvätta båten så det var bara och sätta dit motorn. Efter det så gick vi upp och fikade lite innan vi tänkte bege oss ut på en promenad från kallhäll till jakobsbergs centrum som är ca 5 km (så fick jag lite steg till stegräknaren). Väl framme vid Jakobsbergs centrum gick vi till kina restaurangen och åt lunch/middag. Så himla trevlig personal och väldigt god mat där vi åt. Efter det så gick vi lite i centrum och eftersom vi varit ute mellan 10.30-17.00 så bestämde vi oss för att ta bussen tillbaka till kallhäll.


 


Så nu känner vi oss rätt nöjda med dagen, ikväll ska vi bara ta det lugnt eftersom vi båda har ett löppass i morgon. Dock så ska min kärlek springa rätt mycket längre än vad jag ska, men ut ska vi.


Nu ska vi fortsätta vår lugna kväll. Som ni märker så bloggar jag men det är för att min kärlek tittar på sport... ja och lite chips sitter ju inte helt fel idag när det ändå är lördag, helt nyttig kan man inte vara hela tiden ;)


 

Ha en fortsatt trevlig helg


Ulrika



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 1 april 2016 11:42

Hej,    Nu var det så länge jag skrev så jag hade glömt vart min blogg fanns :) men som ni ser så fann jag den.    Igår la min kusin Helena upp ett inlägg utifrån sin son som har autsim (asperger). Jag tyckte den var så klockren så jag bad om...

Av Ulrika - 1 januari 2016 15:47


Satt och tittade igenom mina blogginlägg jag gjort senaste tiden. Det var inte många, så nu tänkte jag att jag ska blogga lite mer 2016 och vilken dag är inte bättre än 1/1-2016.   Vi firade in nya året hemma hos Tobbe och Maria. Vi blev totalt 1...

Av Ulrika - 7 september 2015 10:50


Ja vad händer??... är rätt dålig på att skriva i bloggen. Men blir så när man har lite annat för sig      Status nu på träning är rehab. Jag kombinerar besök hos sjukgymnast samt kiropraktor. Ja vad har hänt, jo det började med att jag fick väldi...

Av Ulrika - 30 januari 2015 15:20


Var ett tag sen jag bloggade. Tror det har med att göra att jag varit så aktiv i FB att jag inte känt något behov av att slänga iväg inlägg här. Men har haft väldigt roligt åt mina gamla inlägg så kan ju vara bra att fortsätta.    Vad har hänt? H...

Av Ulrika - 27 september 2014 10:25


Nu har det gått ca 1 1/2 vecka sen min operation. Just idag mår jag faktiskt ganska bra. Ont har jag dock men inte så ont att jag inte kan hantera det. Tar fortfarande mina alvedon men hoppar över att kombinera med Ipren. Tar jag Ipren så måste jag ä...

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards