Ulrika76

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Ulrika - 8 juni 2012 08:57

Satt och tittade igenom lite kort, såg ett kort som är taget 2008. Kan säga att det inte är ofta som vi tre är på samma ställe samtidigt så jag passade på att ta ett kort på oss tre förra helgen.  Här är båda korten:


    

Det är fyra års skillnad mellan bilderna. Klicka på dom så blir dom större. Ser att vi dessutom stå i samma ordning haha. Älskar mina bröder   


På dessa fyra år har det hänt en del storebror fick en son (hade en dotter då) och är numera sundsvallsbo med sin familj, min lillebror har träffat kärleken och fått en son. Själv har jag inga fler barn hade redan tillräckligt men har genomgått en gastric bypass bland annat.


//U

Av Ulrika - 8 juni 2012 08:48

Åter igen är det fredag, tycker veckorna bara rusar fram. Snart är min sjukskrivning slut... såååå skönt kan jag säga är rätt trött på att gå hemma. Vill komma in i rutinerna igen, men visst känner mig väl inte helt ok ännu men har en vecka på mig att se till att bli fit for fight. På måndag är ju återbesöket på S:t Görans Sjukhus så då vet jag mer säkert vad jag får och inte får göra.


Vad ska ni gör i helgen då? Själv ska jag umgås med min kärlek erftersom vi är barnlediga den här helgen. Hoppas bara på att jag inte behöver gå till vårdcentralen för att göra en omläggning på mitt sår utan att det får vara till måndag så jag kan vara hos gubben min. Vi har inga större planer eftersom jag inte orkar så mycket ännu, sa att jag vill gå ut och gå på promenad för att komma igång lite mer och söndag blir jag förhoppningsvis klippt av bästa Madde  


   

Måndag gäller det :)


/Ulrika 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards