Ulrika76

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ulrika - 2 augusti 2012 06:35

till jobbet för tredje dagen.... känns bra men var så grymt trött igår kväll. Tror jag kunde somnat stående :-)

känner mig ganska pigg idag, jag kommer vara ca 30 min för tidigt på jobbet men det är bra då hinner jag äta frukost i lugn och ro.

Nä nu ska jag fortsätta lyssna på spotify

/u

Av Ulrika - 1 augusti 2012 10:08

Så känns det just nu, jag avbröt min sjukskrivning två dagar innan den skulle gå ut pga lite personalbrist på jobbet :) men gör inte mig något skönt att få komma igång. Dessutom så känns det som om kroppen börjar vakna till liv så först i söndags så promenerade/joggade vi vid spåret i alby (tyresö). Vi tog först 4 km spåret sen tog vi 1 km så totalt blev det 5 km lätt räknat   .


Igår tänkte vi ta ungefär samma pass som i söndags men jag tänkte jag skulle testa jogga runt 4 km:s spåret och jag klarade hela och så tog vi 1 km:s spåret som nedvarvning. Var så grymt skönt efteråt. Dock idag så har jag ont i magen så det är säkert en kombination utav att jag började jobba igår och då dessutom tog ett lätt träningspass så ikväll blir det inget sånt.


Jag ska snart lägga upp en uppdatering efter min senaste operation med lite bilder och information om hur det varit och hur det gått med allt. De som känner mig vet att jag "hälsat" på sjukhuset/vårdcentralen en del.


Återkommer!!!


Ta hand om er nu ska jag njuta av utsikten från jobbet


 

Inte helt fel va!!!


//U

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards