Ulrika76

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Härligt

Av Ulrika - 24 januari 2012 15:27

Nu känner jag mig grymt mycket bättre efter min förkylning jag fick i jul, t.o.m lungsäcksinflammationen är mycket bättre. Kan känna av det lite grann då jag går raskt men inte så farligt så jag fortsätter för tillfället med mina raska promenader. Har inte ens haft någon speciell lust till att skriva här men ska försöka skriva lite nu.


På lördag ska jag på dop. Min lillebrors lilla son Elias ska döpas    och jag ska få bli gudmor ... såååå glad. Vi köpte klänning i helgen som var så nu kan jag vara fin på Elias stora dag. Tycker det är svårt att hitta klänningar som sitter bra, förr tyckte jag att alla klänningar satt hemskt men detär förmodligen en vanesak men nu hittar jag ialla fall några klänningar som ser helt ok ut.  Lägger upp en bild senare på min fina klänning.


Nä nu ska jag fixa lite här på jobbet och stänga lite konferensrum


 

 
 
Jenny

Jenny

15 februari 2012 10:32

Hej! Såg att du frågade ang bukplastik på min sida. Svarar här, så det blir enklare för dig att se svaret :).

Åk till KS med goda tankar och förhoppningar om att du blir godkänd. 3 el 4 cm häng tror jag det var man "skulle ha" för att bli godkänd. Jag hade 7-6 cm. Dom drog helt sonika i skinnet och satte en linjal under, och mätte. Som du kanske läste i mitt inlägg på min blogg, så frågade han frågor om besvär mm. Svara ärligt och så ska det nog gå bra ska du se.

Lycka till, och hör gärna av dig om du har fler frågor. Och hur det går.

Mvh Jenny

http://passionsfrukter.blogg.se

 
Jenny

Jenny

15 februari 2012 13:03

Nu är det jag igen :)

Tack. Det känns skönt med minus 60 kg. Och du. Inte EN DAG har jag tränat något. Inget. Nada. Zipp. Lättjan är min broder. Dumt, må hända. Men nä. Jag har inte gjort något fysiskt för att bli av med det. Inte ens gått ut och gått (mer än det man går för att ta sig till saker...)
Jag ska tänka på dig på tisdag :)

http://passionsfrukter.blogg.se

Ulrika

15 februari 2012 13:05

:) återkopplar i din blogg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 1 april 2016 11:42

Hej,    Nu var det så länge jag skrev så jag hade glömt vart min blogg fanns :) men som ni ser så fann jag den.    Igår la min kusin Helena upp ett inlägg utifrån sin son som har autsim (asperger). Jag tyckte den var så klockren så jag bad om...

Av Ulrika - 1 januari 2016 15:47


Satt och tittade igenom mina blogginlägg jag gjort senaste tiden. Det var inte många, så nu tänkte jag att jag ska blogga lite mer 2016 och vilken dag är inte bättre än 1/1-2016.   Vi firade in nya året hemma hos Tobbe och Maria. Vi blev totalt 1...

Av Ulrika - 7 september 2015 10:50


Ja vad händer??... är rätt dålig på att skriva i bloggen. Men blir så när man har lite annat för sig      Status nu på träning är rehab. Jag kombinerar besök hos sjukgymnast samt kiropraktor. Ja vad har hänt, jo det började med att jag fick väldi...

Av Ulrika - 30 januari 2015 15:20


Var ett tag sen jag bloggade. Tror det har med att göra att jag varit så aktiv i FB att jag inte känt något behov av att slänga iväg inlägg här. Men har haft väldigt roligt åt mina gamla inlägg så kan ju vara bra att fortsätta.    Vad har hänt? H...

Av Ulrika - 27 september 2014 10:25


Nu har det gått ca 1 1/2 vecka sen min operation. Just idag mår jag faktiskt ganska bra. Ont har jag dock men inte så ont att jag inte kan hantera det. Tar fortfarande mina alvedon men hoppar över att kombinera med Ipren. Tar jag Ipren så måste jag ä...

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards