Ulrika76

Direktlänk till inlägg 2 november 2011

041102

Av Ulrika - 2 november 2011 19:52

Idag är det en speciell dag, för 7 år sen 16:56 om vi ska vara exakt så föddes ett vackert flickebarn på 2425 g och 45 cm som fick namnet Cornelia.


Jag fick havandeskapsförgiftning när jag väntade C så de sista tre veckorna var jag inlagd tills de beslutade sig för att sätta igång mig.. tyvärr så blev det lite tufft jag förlorade mycket blod och fick opereras direkt efter men när allt lugnade ner sig så blev det bara bättre... iallafall så var det så jag tänkte. När vi väl kommit upp till BB så kom en barnläkare och sa att de måste lägga in C på neontalen för hon hade för lågt blodsocker..  Så jag tänkte att det har jag varit med om tidigare med min andra dotter så det var ingen fara.. men att se henne ligga där var tufft... hon tog igen sig snabbt envis som hon är :) Hon har inte fått några som helst komplikationer efter utan är en frisk underbar 7 åring.


Grattis min fina prinsessa på din dag. Älskar dig   


På fredag kommer hon hem och då ska hon firas 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 1 april 2016 11:42

Hej,    Nu var det så länge jag skrev så jag hade glömt vart min blogg fanns :) men som ni ser så fann jag den.    Igår la min kusin Helena upp ett inlägg utifrån sin son som har autsim (asperger). Jag tyckte den var så klockren så jag bad om...

Av Ulrika - 1 januari 2016 15:47


Satt och tittade igenom mina blogginlägg jag gjort senaste tiden. Det var inte många, så nu tänkte jag att jag ska blogga lite mer 2016 och vilken dag är inte bättre än 1/1-2016.   Vi firade in nya året hemma hos Tobbe och Maria. Vi blev totalt 1...

Av Ulrika - 7 september 2015 10:50


Ja vad händer??... är rätt dålig på att skriva i bloggen. Men blir så när man har lite annat för sig      Status nu på träning är rehab. Jag kombinerar besök hos sjukgymnast samt kiropraktor. Ja vad har hänt, jo det började med att jag fick väldi...

Av Ulrika - 30 januari 2015 15:20


Var ett tag sen jag bloggade. Tror det har med att göra att jag varit så aktiv i FB att jag inte känt något behov av att slänga iväg inlägg här. Men har haft väldigt roligt åt mina gamla inlägg så kan ju vara bra att fortsätta.    Vad har hänt? H...

Av Ulrika - 27 september 2014 10:25


Nu har det gått ca 1 1/2 vecka sen min operation. Just idag mår jag faktiskt ganska bra. Ont har jag dock men inte så ont att jag inte kan hantera det. Tar fortfarande mina alvedon men hoppar över att kombinera med Ipren. Tar jag Ipren så måste jag ä...

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards