Ulrika76

Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Regn

Av Ulrika - 18 juli 2011 19:53

Det har inte gjort mig något att det regnar idag,för  jag har städat och bakat till förbannelse :) så det känns som om jag hunnit med massor idag och jag slipper ha dåligt samvete för att vi inte legat på stranden eller något liknande.


Dessutom hunnit med ett tandläkarbesök som  gick över förväntan bra.. visserligen endast en provsorisk lagning men iallafall kostade bara 200 kr, hur ofta går man från tandläkaren med sån liten räkning?  Inte ofta.  Så jag var så glad att jag ville sätta igång och baka lite när vi kom hem


Lite bilder från dagen


     


Jag gjorde som ni ser kärleksmums (ena sidan hasselnötskärnor och andra sidan cocos), godaste sockerkakan med lite kakao i, och chockladbollar.


Bjuder även på dagens outfit


  


Nu ska jag se om det finns något trevligt på tv och titta på tillsammans med mina stora barn. För jag tror det räcker med bak för min del nu... tror det är för att jag inte jobbar som jag är så rastlös.. förr blev jag aldrig såhär rastlös men nu orkar jag ju så mycket mer så någonstans måste jag göra av med energin hehe... i morgon blir det ett löp pass på 8 km så där ska jag lägga min energi för i morgon iallafall...


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 1 april 2016 11:42

Hej,    Nu var det så länge jag skrev så jag hade glömt vart min blogg fanns :) men som ni ser så fann jag den.    Igår la min kusin Helena upp ett inlägg utifrån sin son som har autsim (asperger). Jag tyckte den var så klockren så jag bad om...

Av Ulrika - 1 januari 2016 15:47


Satt och tittade igenom mina blogginlägg jag gjort senaste tiden. Det var inte många, så nu tänkte jag att jag ska blogga lite mer 2016 och vilken dag är inte bättre än 1/1-2016.   Vi firade in nya året hemma hos Tobbe och Maria. Vi blev totalt 1...

Av Ulrika - 7 september 2015 10:50


Ja vad händer??... är rätt dålig på att skriva i bloggen. Men blir så när man har lite annat för sig      Status nu på träning är rehab. Jag kombinerar besök hos sjukgymnast samt kiropraktor. Ja vad har hänt, jo det började med att jag fick väldi...

Av Ulrika - 30 januari 2015 15:20


Var ett tag sen jag bloggade. Tror det har med att göra att jag varit så aktiv i FB att jag inte känt något behov av att slänga iväg inlägg här. Men har haft väldigt roligt åt mina gamla inlägg så kan ju vara bra att fortsätta.    Vad har hänt? H...

Av Ulrika - 27 september 2014 10:25


Nu har det gått ca 1 1/2 vecka sen min operation. Just idag mår jag faktiskt ganska bra. Ont har jag dock men inte så ont att jag inte kan hantera det. Tar fortfarande mina alvedon men hoppar över att kombinera med Ipren. Tar jag Ipren så måste jag ä...

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gastric Bypass

Gästbok

Bloggvärde


Skapa flashcards